Friday, June 19, 2009

Hamster.

Hebat sungguh saya duduk di rumah tanpa keluar selama hampir 2 minggu. Mungkin mak saya menganggap saya seekor hamster.

Makan pakai saya cukup. Saya cuma perlu bersihkan sangkar sendiri.Tapi sangkar ini besar. Ada tangga yang tinggi juga. Ada kawan-kawan saya kata, kalau bosan pergilah bermain benda pusing itu. Mungkin mesin basuh maksud beliau. Hari-hari pun saya main benda itu. Paling kurang pun sekali sehari.

Saya senang hidup begini.



*Redha*







p/s:Esok, hamster ini mau tonton movie. Hannah Montana The Movie. Saya dengar cerita ini bagus juga.


4 comments:

  1. aini si hamster...o aini si hamster..sila keluar rumah...kene mentari sinar sedikit..haishhhhh...nanti tak boleh produce klorofil kamu

    ReplyDelete
  2. aini, rumah kamu byk x habuk2 kayu... sila bersihkan...
    make sure kish x tau yg kamu adalah hamster.

    try htr resume kt sini
    ak dpt emel ni kt jobstreet

    yshinarchitect@gmail.com

    dengan

    recruit@yhsa.com.my

    ReplyDelete
  3. benda pusing yg hamster lari2 dlm dia lah.
    tekanan..tekanan.. wahhrghhhh

    ReplyDelete
  4. Nawa,
    aku dah berjaya jemur.dah hitam. mati dah semua klorofil.


    Mael,
    wah.baguslah kalau kish tau.mesti dia jaga aku dgn penuh kasih sayang.
    eh terima kasih di atas tawaran pekerjaan kamu itu. saya akan cek nanti.

    Farah,
    ko pehal? dilarang meroyan di sini. aku je boleh.

    ReplyDelete