Monday, June 15, 2009

Kerja.



OK. I've graduated. So there comes the killer question from each of the person i've seen;
Bila nak kerja ni?(nada memandang rendah aku)


Cilaka.


Baiklah pakcik makcik abang kakak sekalian.
Saya bukan tak dapat kerja lagi. Bukan juga kerana tiada siapa sudi ambil saya kerja. Saya memang sengaja tak apply lagi. Sebab saya suka goyang kaki habiskan duit mak bapak.


Sekarang kau boleh pandang rendah sama aku. Puas?




p/s:Ok.I lied. Aku dah dapat kerja di Hotel Legend. Sales Executive. Tapi aku macam taknak pulak. Saje gatal pegi interview.


8 comments:

  1. sila lah kerja
    nanti kasi ak diskaun

    ReplyDelete
  2. Mael,
    aku tak keje kot situ.aku boleh bg diskaun kalau ko jadi member legend je la kot..

    Fatin,ko jgn ngade eh sini.
    abg2 ko bkn mmg dah keje ke?

    ReplyDelete
  3. hahaha... aku juga turut menggoyangkan kaki. bila malam menggoyangkan punggung.

    ReplyDelete
  4. Apam,
    ko guyung punggung mlm2 buat apa ha?

    Farah,
    ko kecik lagi.tunggu besar sikit aku bagitau.

    ReplyDelete
  5. "Baiklah pakcik makcik abang kakak sekalian."


    saya belum tua lagi.

    ReplyDelete
  6. hafis,
    eh ni untuk orang2 yang suka sangat tanya aku soklan tu. selalunya dorg tua dari aku.

    wahh.ade iklan lah.

    ReplyDelete