Saturday, March 20, 2010

Tidak Penting.

Saya rasa saya adalah tidak penting dalam hidup orang lain.

Mungkin sebab saya gemuk.Tak cantik.Bodoh pulak tu.Mereka tak mau kawan. Malu agaknya.

Oh oh. Dan saya juga tiada taste.Mungkin sebab itu juga.Taste tidak setinggi mereka.Sory.I'm a cheapskate after all.

Mungkin sebab itu bila ada update terbaru,saya selalu tak terupdate. Sampai dah basi baru nak cerita. Kadang-kadang tak bother pun untuk cerita. Sedih. Bila saya tanya,mereka bilang, saya penyibuk.

Dan saya juga tidak berteman. Maka, hal-hal berkaitan relationship/tunang/kahwin/cerai-berai mereka tak pernah mintak pendapat saya. Kononnya I wouldn't be helpful even if I knew about it.

Saya sama macam kamu juga. Suka gosip. Suka shopping. Suka berjalan-jalan. Mungkin sebab eksperesi saya tidak ketara maka kamu ingat saya tidak peduli.



Tapi tak apa. Tak apa. Sebab saya bukan orang penting. Saya tahu itu. Selalu.



p/s:best jugak ada loser moment macam ni. Have fun guys.

6 comments:

  1. omg. awak marah sapa?

    takpe, jgn risau, saya bad taste dalam fashion. asik pakai baju itu sampai ke sudah. sapa kutuk awak gemuk selain ryan yahya?

    ReplyDelete
  2. psstt..jangan ambil kira sgt ape org lain cakap..
    sbb org lain xtahu ape yg baik ttg kita..
    semua manusia ade perasaan..xkira..cantik atau tidak..yg penting kita kena percaya diri kita k..
    hav fun with life's...lemparkan senyuman pada yg mengata..sbb dalam dunia ni tiada yg sempura..=)

    ReplyDelete
  3. takpe lah aini..
    adik pun gemuk juga.
    bad taste dlm fasion juga.
    hehhe takpe.ade geng.

    ReplyDelete
  4. siot...sapa kata ko tak penting..ko cool dan comel..meh aku tampar skit pipi org yang ko maksudkan.....cis...

    ReplyDelete
  5. kenapa ckp diri sendiri xcantik

    ak rs kau dh cantik dlm diri kau skrg. lepas kau cuba berubah2 sikit2 (bertudung), ak rs lagi cantik.

    + kau je yg ak rs berkeyakinan tinggi ++ dlm apa jua yg kau gayakan.

    jd la aini yg mcm biasa. cantik + yakin.

    ReplyDelete