Saturday, September 4, 2010

Sigh. It's Ramadhan! Cheer Up!

Entri yang agak terlewat. he he.. Selamat Berpuasa kepada Muslimin dan Muslimat. Semoga kita lebih diberkati.

Sekarang aku tak suka nak menulis. Sebab tiada idea dan tiada yang menarik sangat untuk ditulis. Oh. Mungkin berita aku berhenti kerja buat kali ke-3 kedengaran menarik? Tidak juga. Tak nak lah cerita benda tak gembira. Nanti termasuk bab-bab kutuk orang pulak. Aku bukan suka sangat kutuk orang. Lagi-lagi kalau tak kenal. Dan aku tak suka kalau orang buruk-burukkan orang lain yang aku tak kenal pun sapa. Not interested. Wah. Emo.

Oh. Emo. Lately aku terasa agak annoyed dengan orang-orang yang emo lebih ni. Nasib baik family aku bukan jenis emo. Orang jenis macam ni nak orang jaga hati dia je. Nak orang faham dia aje. Tapi taknak berusaha untuk faham orang lain. Dan tak boleh tolerate. Dan nak orang fikir kesusahan dia aje. Sigh. I know I'm not the most sensitive person on earth, but at least I do know when exactly to start compromising, to notice when there are pressures in the air and to put it down for a bit. OK. I'm not making any sense. So I'm going to stop.

I know this hurts some. And now you care. But I'm sorry, I don't. I had enough. Sekian episod emo kali ini.

1 comment: