Wednesday, January 19, 2011

Quickie!

Ok just a brief update! Hello hi how have you been? Hm..Happy New Year! and soon..Happy Chinese New Year (Wish semua sekali satu jalan. Esok-esok kalau tak hapdet dah takdelah rasa bersalah sangat) dan Happy Birthday to those born on December and Jannuary!

Berbulan tak letak new entry. I hope there's someone out there actually missed me. Nasib baik blog aku tak glemer kalau tak mesti hilang dah peminat sebab lama tak update. Oh btw..sekarang saya sudah bekerja di tempat lain. Dah masuk bulan ke-4. Alhamdulillah. So far tempat baru ini walaupun not the best working place on the planet, I feel..relief. Well at least aku tak perlu deal dengan tekanan manusia. Cuma tekanan kerja tu..normal lah. Keje. Mana ada yang senang. Aite?

Oh. Dan Kelilah dah kawen. Tahniah! I dont want to post the pictures here sebab yang baca blog ni pun kawan-kawan saya and korang mesti muntah tengok gambar sama. Dan ulang-ulang. Tunggu ajelah gambar baru di bulan February ye. Eh tapi kalau ada yang request, boleh tengok kat Fad Manaf punya blog, photographer masa kenduri aritu. Oh. Sambil-sambil tu bolehlah tengok-tengok gambar lain kot-kot la berkenan. Harap-harap tak kene saman saya letak link Fad Manaf secara haram di sini.

Ok dah cukup bebel. Kita sambung bulan dua punya cerita pulak nanti..di bulan dua. Ahahahahha gile malas aku update sebulan sekali je. Till then, so long~

No comments:

Post a Comment