Friday, December 19, 2008

Kish Tag Aku

Write a blog with 10 weird, random facts, habits, or goals about yourself.

10. Semua org tahu aku suka cabut rambut. Hampir botak ni...

9. I have problem with my ears since forever. So everyone should talk to me clearly without getting mad if i ever asked u, "Come again?"

8. Aku benci budak yg baru pandai bercakap sehingga umur 10 atau 11. Mereka selalunya kurang ajar dan tidak sensitif dan mengada-ngada. Budak sekolah menengah dan baru lepas sekolah juga aku benci. They're such an eyesore. Enough said.

7. I love watching guys with good looks. Sekali-sekala mata harus dicuci. I can even spot them with a glance. My specialty. 

6. I had so many crushes since Standard 5. Let's say.. 1 per semester? Do the math! But I normally did not have the guts to make the move. I can't stand rejection.

5. I hate drivers from Penang and JB the most. Sorry. They're reckless, selfish and inconsiderate. Aku tau kau bagus. Aku harap kau eksiden di depan jalan itu nanti.

4. I hate the government most of the times. Not that my dad is a PAS member, I found them to be negligance towards the people's necessities. Public transport pun macam haram ada hati nak suruh orang naik. Insufficient infrastructure and facilities. Orang nak berjalan pun tak selamat. Sibuk gaduh pasal signboard banyak bahasa, padahal signboard kat jalan-jalan raya tu banyak tak lengkap. (Aku selalu sesat..sial la..). We pay the taxes. Do the job la.

3. Aku suka makanan pedas dan masin. Air pula aku suka yang masam-masam. Air paling benci: milo dan soya. Aku kurang minat makanan manis. Aku makan coklat tapi aku tak suka bila dah jadi benda-benda lain macam kek coklat, roti, biskut etc. 

2. Gigi depan aku ni ada satu yang palsu. Masa darjah 5 aku terlanggar dinding semasa berlari2 gelak ketawa. Satu gigi depan patah separuh. My biggest regret.

1. Saya gemuk.  Dan saya sebenarnya tidak suka fakta itu tetapi jrg melakukan sesuatu supaya perubahan terjadi.



Aku tag mereka yang sengaja baca atau terbaca entri ini. Yang dah pernah buat pun aku tag. Sebabnya, aku tak tau pun sape yang baca. Blog ini masih suci. Belum banyak yang "menyentuhnya".

7 comments:

  1. Uhuk..ok la.milo still bleh terima.
    kalau soya..rase mcm kene racun.

    ReplyDelete
  2. milo aku tenguk kish minum sedap je...pepagi singgit stengah kan kish? he he he..cik ymf pon cakap sedap..he he he..

    cik aini..rtw?

    ReplyDelete
  3. Milo sedap. Soya pun sedap hehehehe. Tapi, saya sokong yang no. 5. Memang mcm *tut*

    ReplyDelete
  4. penyokong milo nmpknya mereka ini..

    ReplyDelete
  5. ssoya ada dijual singgit tatkala orang tengah moshing..ha haha kelakar

    ReplyDelete