Thursday, February 19, 2009

Insomnia.

Pergilah kau! Sebab kaulah aku dah tak kenal pagi. Bangun tengah hari kepala berat. Malam berjaga je. Letihlah. Nak buat kerja jangan haraplah. Aku nak tido malam. Tapi bila pejam mata rasa takut. Takut bila bukak mata semula nanti nampak "yang lain". Oh what the f..!! Giler klise hahah..Ada beberapa kemungkinan. Tapi statement baru dari Cik Ili dalam sms malam tadi menyentap kegagahan aku. Eceh. 

SMS jam 11.58 malam tadi dari Ili: Aini. Memang room kita ada something wrong.
Aku (panic): U mean our rooms or your room? Shit. Time to freak out.
Ili: Tak tau mine or ours. Tapi hari tu Akak **** tu, dia kata bilik kita ade something. Next week dia datang tengok bilik.
Aku: (panic langsung tak reply).
Ili: Oi bukan nak takutkan. Takut ke ehehe..Awak tau tak kenapa cawan kita pecah?
Aku: Yang kitorang kutip kemas tu ke?
Ili: Ha ah. Yang tu. Sebab kita selalu nampak something then toleh takde ape. Kite geram, kita baling cawan. Macam orang gila dah kita dok situ. Tak tau lah bilik ke, atau kita.

Dan aku tak tido sampai pagi. Kitorang memang penakut. Shadap you! Sekian.
 

13 comments:

  1. better kalau x kuat jangan tido sorang. baca yasin. hembus dekat air. sambil baca ayat kursi renjiskan keliling bilik. InsyaAllah.

    ReplyDelete
  2. iliiii ainiiiiii what the heck?

    aini come down...tidor bawah!

    ReplyDelete
  3. sebab cerita ini saya temani nawar tido di bilik dia.

    ReplyDelete
  4. JUz dont think bout this to much.. Buat bodoh & lupekan segala cerita... =)
    Sebab lagi kita pikir, lagi bayang2 tuh ada. Jadi, jangan pikir langsung... okeh??

    Stranger, Teha..

    ReplyDelete
  5. Apamz,
    aku dah buat dah.aritu ili ade suruh gak.tp aku rasa maybe diri sendiri je yg ngade2.

    ili syazwani mk,
    terima kasih kamu.ni semua kamu lah yg bersalah.

    nawa,
    nanti senang2 aku tidolah bilik ko.malas ah nak menapak tgh2 mlm jauh2.

    YMF,
    ama?kely??balkish???hahaha.
    kamu juga takutkah?

    T.E.H.A,
    hi kamu. mana dtg kamu?
    anyway, tdk berfikir pun. buat bodoh jugak.
    tu yg selagi boleh tido kat blk sendiri gak.


    Kawan2. Itu bilik SAYA. saya takkan bg pd sape2. atau ape2.

    ReplyDelete
  6. on the way to kuantan, baru boleh tido kan.hehe

    ReplyDelete
  7. Angah,
    haha..tido sepanjang jln.
    sian ili drive seko.

    ReplyDelete
  8. tau takpaaaaa.... azmi teman mesej-mesej dari kete depan sebab ngantok gile tak tahan. tapi sebab kesian kat awak dah lama tak tido malam, terpaksa berkorban.

    ngok.

    ReplyDelete
  9. Ili,
    pergh.
    sempat bercinta.
    tp tgk dorg dlm kete dari belakang pun dah rasa huru-hara.

    ReplyDelete
  10. pasni kuar dalam tv eklan

    dilarang bercinta sambil memandu

    ha ha ha

    ReplyDelete
  11. ingatlah perilaku buruk orang tersayang

    ReplyDelete
  12. Nawa,
    eh yalah. aku nak suggest la kat kementerian. tak pun kita tulis surat kat berita harian. ala..mcm yang you buat dulu tu..

    ReplyDelete