Friday, April 3, 2009

Sign Off.

3, 4 hari aje ok. Lepas ni aku sambung lah balik buat kerja. Asyik kerja tanpa mau fikir benda yang lain...kau tiada hidup kah? Kau akan kerja untuk sebahagian besar hidup kau. Jangan rasa bersalah kalau kau bergembira hari ini.

Oh. Ada peraturan kalau pergi bergembira : 
JANGAN DIKENANG, JANGAN DISEBUT TENTANG PERKARA KERJA.


Kalau berani kau sebutlah depan aku masa aku sedang bergembira.



p/s: Inilah masanya nak guna kuasa kad matrix habis-habisan. Pergi mana-mana dapat diskaun. I like.

6 comments:

  1. kerja kerja kerja

    plan 150 scale ok!

    eh board ko berapa

    aini report aku belum buat!

    ReplyDelete
  2. eh. scale 150? tak muat ah board aku kang.
    dah kene pakai A0.
    aku so far baru ada 9 board.
    kene tambah lagi la nmpknye.
    report aku dah siap.
    nak blk print ahahahha~~

    ReplyDelete
  3. tapi kalau saya ada masalah kerja?
    design saya kena reject mentah-mentah lagi.

    i donno what to do.
    sigh.

    ama

    ReplyDelete
  4. yeh..waktu kerja kena buat betul2..bila bergembira kena hayati betul2 huhu..

    ReplyDelete
  5. aku tunggu ko call aku underwater nak dgr ko bubble dek kerana snorkeling. busok owh pangai ko. :P

    ReplyDelete
  6. Ama,
    last2 design diving dari bot pulak ye kamu haha..

    SyrupusSimplex,
    tapi masalahnya buat keje main2. main2 buat sungguh2 pulak.

    Farah,
    aku jerit nama ko aritu dari redang ko dgr tak?
    aku siap lambai lagi.

    ReplyDelete