Saturday, April 11, 2009

Surat Untuk Kamu.

Dear Jelitawan Sembilan,

I sincerely apologize for causing a little trouble the other day. I didn't mean to. I was out to fix my beloved cellphone and wasn't aware you were all looking for me like crazy when the stupid hostel decided to have a so-called fogging session. No. I wasn't at my room. I was safe and sound outside with Fatiha and karaoke machine and buffet dinner. Thanks for having a thought of me. I really appreciate it. 

I may not have the right words to express my gratitude to all of you, but I hope you will keep doing the thing you did like the other day. It means a lot. It shows me I am not as alone as I used to think.

You loves are sweet lots. Thanks for holding my hands all this while. 


Love,'
Aini Khalid.




Footnote: Excuse my broken english.



p/s: Biarla aku tulis omputih sekali sekala.

9 comments:

  1. part paling lawak ialah kami contact semua org..kakna, awin semua..tp fat tak terfikir..panik..panik..hahahhaha

    ReplyDelete
  2. tu la..betul jugak..apsal tak pikir fat eh?

    ReplyDelete
  3. ili apa takpe takpe?.hahaha.

    -ama tumpang pc org

    ReplyDelete
  4. haha..ciss..ghropenye dia bsuka ria berkaraoke ngn fat..
    haha..aah tu la psl, x tpikir pn fat..hehe.

    -ama tumpang pc sape tu? ni rumet kamu la..

    ReplyDelete
  5. hye rumet ama.bole bekenalan?dengarnya cik cantik di daratan..tapi di dasar laut ada kecundang..tapi saya tenguk kalau di gigi air agak cumel juga

    ReplyDelete
  6. ili,
    ehh?takpa lah. walau pun kamu tiada di waktu kejadian. apa kabar ayah?


    zaty,
    sampai awak yg jarang kol kite pun boleh pulak kol.pelik.

    Nawa,
    weh.suka betul jadi tanpa nama.
    ko jangan kacau kelilah tu.
    ko jeles eh dia chumel?
    mentang2 lah ko dapat abg harun..

    Kelilah,
    apesal eh korang tak fikir fat?
    saya bukak henfon berduyun2 msg masuk.

    Ama,
    boleh lak pakai nama abang saya huhu..


    Kawan2. boleh pulak korg terfikir saya pengsan dalam bilik semasa fogging.
    baik sungguh hati kamu ingat pada saya tapi...pengsan?
    ahahahahah~~

    ReplyDelete
  7. ye lah.kamukan asma...

    ye lah.nex time kitorang tak caring lagi

    ReplyDelete