Thursday, April 30, 2009

Masa Hypertensi Tamat.

Tak percaya! Dah habis present. Tinggal hantar report. 5 tahun. Akhirnya!
Tapi kenapa rasa tak excited macam yang sepatutnya? Takut nak kerjakah? Mungkin.
Tapi belum apply kat mana2. Abaikan.

Lama tak cakap hai pada kamu si giddy up. Seronokkah diam2 saja? 
Sekarang ada macam2 isu tapi kalau usik nanti ada yang terasa. Jadi, sebagai warming up kepada giddy up yang lama ditinggalkan, kita bercakap tentang perkara berjalan2 tapi tiada duit. Tak apa. Berangan adalah percuma, bak kata Amalina. 

Nak berjalan ke utara bulan Jun ini. Ada hajat. Sambil2 kita pusing utara. Saya mau ke Penang kawan2. Mau ke Kedah juga. Jom mandi pantai? Shopping tempat2 authentic. Atau bercamping?

Berangan..berangan..berangan..



p/s: hari tu aku beli buku-  I Luv Malaysia; A Comprehensive Travel Guide. Nak hafal lah.





7 comments:

  1. wah
    nk itut

    aini kite dh hbs aini
    percaya x
    dr ak tgk kau pakai baju kurung warna biru rambu panjang ikat masa 1st yr, then naik keta kau wlv 1000 ms angkat air masa 2nd yr ke 3rd yr, then ak satu unit dgn kau, kau tmpt ak mengadu nangis2 sbb takut nak present
    wua wua wuaaaaa

    ReplyDelete
  2. wah.kenapa ko ingat baju aku??
    erk.abes lah nnt org stalk aku.dah tau nombo kete aku.
    oh ye.ko mmg suka nanges ahaha...

    ReplyDelete
  3. wlv 1000. ada topi puteh..tgh pk strategi cane nak curik hermm.. O_o

    ReplyDelete
  4. sume budak archi punye kete ada topi putih kat blkg. sekian.

    ReplyDelete
  5. Farah,
    try la curik.kali ke berapa dah cuba?

    Ili,
    terima kasih. dia tak tau. dia igt kite sorg je yg hebat ade topi tu.
    maafkan beliau.

    ReplyDelete
  6. kete saya takde..topi putih tu saya susun kat rumah nenek saya sama sedara mara punya

    ReplyDelete