Sunday, September 13, 2009

Perhimpunan Budak Sekolah.

Alhamdulillah. Tadi berjaya jugak budak-budak sekolah aku berkumpul. Mula-mula yang confirm nak datang dalam 20 orang lebih. Tapi tadi yang turned up was like 50 kot. Walaupun just berbuka ala kadar kat Food Republic Pavillion, aku rasa it was more than enough.

Maaf. Ada yang aku tak ingat pun nama korang. In fact, ada yang aku tak tau pun kewujudan korang kat sekolah dulu! My bad. I was just some kind of reserve girl back then. A shy-shy one. HAHA! I was, I could swear for that. Ada yang dah jadi mak orang anak dua, yang nak tunang, nak kawin and most of all depa dah kerja. Rupanya dah besar kita ni. Tapi kenapa aku rasa macam still 16 haa? Tak rasa pun dah 24. Haha!

Tonight, I shared a great laugh with all of you. I wish we could do this some other time. Oftenly. And I wish all the best for all of us. It's a whole new world. So, let's make the best of it.

1 comment: