Sunday, September 20, 2009

Salam Lebaran.

Walaupun sedikit terlambat. Selamat Hari Raya Aidilfitri semua!

Kawan-kawan, seperti biasa handphone saya letak merata. Maka, tak sempat mau balas mesej-mesej raya kalian. So, I'll just say it here.

Hari-hari mulia macam ni, aku mohon maaf, aku tau banyak yang aku terkasar bahasa, perli-perli, terlajak kata dan lain-lain dosa yang kadang-kadang memang sengaja aku terbuat pada kalian. Halalkan makan minum aku sepanjang berdampingan dengan kamu-kamu. 0-0 eh. Kamu jangan risau. Kamu tiada dosa sama aku.

Cuma, kalau aku sempat buat makan-makan (bukan open house ye.kecil-kecil saje) satu hari di hari raya nanti, sudi-sudikanlah hayunkan kaki kalian ke rumah aku. Pintu rumah mesti terbukak punya. Oh. Kalau rajin, bawaklah duit raya. Aku tunggu.


Selamat Hari Raya everyone. Drive safe. Please. I'll see you guys in no time, alright?

1 comment:

  1. hahhh... ada tak tu.. hihh.. Happy Eid Mubarak!! Lame syp doe.. k.. Maaf Zahir Batin

    From Cairo

    ReplyDelete