Saturday, April 10, 2010

MALAS NAK MELAWA.

Haha. Kononnya nak ubah layout. Last-last stick to B&W je. I don't really like those fancy layouts that they have bersepah in www. Nanti saya sesat dalam blog sendiri sebab banyak sangat anasir. Walau bagaimana pun, saya tukar sikit-sikit (SIKIT GILA KOT..) bab layout dan fonts dan kaler. Hehe. I'm actually just too lazy to bother.

Oh oh. Update sikit. Saya sedang batuk selsema dah seminggu tapi tadi sempat pegi Jakel (macam ni ke eja?) dengan gembiranya beli kain and I bought my first chiffon! Oh Jakunnya saya!! Ni semua gara-gara permintaan Amalina si bakal pengantin nak tengok bridesmaid pakai chiffon. Rupanya kalau beli chiffon kena beli kain buat lining. Ahh...tambah kos. And I will have to attend 4 more upcoming weddings this year!! Gila banyak lah koleksi baju bridesmaid saya. 

Oleh itu kawan-kawan, sila take turn berkahwin ye. Sebab saya akan broke sepanjang tahun ni kalau ada lagi pertambahan perkahwinan yang memerlukan khidmat saya sebagai bridesmaid. Aku caj kang baru tau. Hehehehe.... 


2 comments:

  1. sebab tu blog aku putih aje. kalau yg bertukar pun. header je.

    ReplyDelete
  2. saya mudah je, pakai baju kurung kapas. sebab tema korang gadis kampung. baju kapas ada?

    ReplyDelete