Friday, January 23, 2009

Hari Yang Riang



Perwira Tanjung Piai. 
Dari kiri: Kemeja, Senaman, Legging, Otoromen Puffle, Model, Lenggadai.


Ok. Aku tau gambar-gambar ni dah muak tengok. Tapi aku mesti bagitau dunia yang aku sangat gembira pada hari itu. Terima kasih kawan-kawan jelitawanku. Oh. Dan juga kumbang-kumbang yang jadi teman. Terima kasih kamu.

The photos pretty much say it all. Enjoy!

Hari: Khamis 
Tarikh: 15 Jan 09
Lokasi: Tanjung Piai dan Kukup, Johor.
 
Tanjung Piai is the most southern tip of Asia. Definitely a must-go place. That, if you stayed there for nearly 5 years. And Kukup has the largest mangroove island in Malaysia. They call it Pulau Kukup. Just get a pamphlet. Then you know.





Aku terpaksa letak gambar ni. Lihat. Mereka sdg marathon. 
Gerakan yg hampir sama. Ili terlanggar alas globe itu. 






*photos: credits to Taufiq AzmiKhalilah, Nawwar, Balkish.

p/s: Kami sebenarnya dengan tidak sengaja terpergi tempat-tempat ini. What a blast!

13 comments:

  1. what a wonderful world we lived...whut a wonderful friend we had aini..


    p/s-gamba belari tu tak bole belah

    ReplyDelete
  2. aku tenguk gamba lagi..tak tahan...t

    ReplyDelete
  3. aku tak tahan nk upload gambar kt blog aku plak.

    ReplyDelete
  4. Lullaby,
    ahahaha.
    ahahhahahahaha.
    *gelak sampai pitam mase mula2 tgk

    Ama,
    Upload la gambar yg lain2 pulak.
    bg variety.
    eheh.

    ReplyDelete
  5. mintak wat poster arrr gmbr2 nih..
    smart.. ensem.. n bleh jeh letak kat tgh2 bandar.. Untuk promot "SAYANGI ALAM SEKITAR"..
    hahaha.. thanks4visitin me..

    duwenk

    ReplyDelete
  6. duwenk,
    adakah aku kelihatan seperti Alam Flora?

    sYaMiMi naSiR,
    pujilah nama2 yg aku creditkan di bawah entri.
    aku cuma tukang pose.

    ReplyDelete
  7. whats a leggadai? akan ingat sampai bila2 moment2 ini.

    *kish

    ReplyDelete
  8. LENGGADAIII ADALAH NAMA MODEL CANTIK TERKEMUKA DUNIA..KHAS UNTUK ANDA..HUARGHHHHH

    ReplyDelete
  9. ili terlanggar kaki globe itu..kah kah kah..nampaknya ili trlibat dalam larian berhalangan ..nasib baik yang lain lepas

    ReplyDelete
  10. Kish,
    ha ah.lenggadai tu awk sorg je yg layak.wahahah!!

    Lullaby,
    ili saje ambil jalan susah. confirm kalah hahah~

    ReplyDelete
  11. hari-perasaan-ber roller coaster:

    excited [br bangun tdo-pkl 5]
    keciwa [br tau kluang tutup on khamis]
    ensyes [tunggu gadis cantik mandi]
    cemas [adakah ditinggalkan tren?]
    sugul [ye memang ditinggalkan]
    monyok [plan kensel dan sambung tido kah?]
    happy [sudah sampai gelang patah]

    dan seterusnya adalah happy happy happy melecet happy penat happy. sekian


    *coklat

    ReplyDelete